Ingenting er umulig med de rette folka


Deloitte
102024

Ingen trenger et konsulentselskap, men alle trenger flinke folk som får ting gjort. Deloitte har de rette folka som løser en rekke forskjellige utfordringer.
Overordnet merkevarekampanje samt Employer Branding.

Problem: Deloitte er en av «The Big 4», og siden det generelt er lav kunnskap om tjenesteområder og ingen som står ut i kategorien så ses alle på som mer eller mindre utbyttbare med hverandre.

Oppgave: Øke kjennskap og kunnskap til tjenestene Deloitte leverer, samt øke på flere kritiske drivere med mål om å bli #1 brand i kategorien innen 1. juni 2023 (opp fra 3. plass).

Innsikt: Ingen trenger et konsulentselskap, men man trenger flinke folk som får ting gjort. Ved å fokusere på menneskene i Deloitte. ønsket vi å få frem de forskjellige tjenesteområdene og den varierte kompetansen de ansatte har som igjen bidrar til å løse kundenes utfordringer. 

Løsning: Konseptet Ingenting er umulig med de rette folka med uttak i filmer til TV/SoMe/OLV, print, kampanjeside, employer branding, radio mm. 

Resultater: Det ble satt et nullpunkt, og etter kampanjen ble følgende resultater oppnådd:

  • Top of mind kjennskap økning 200%
  • In mind kjennskap økning 53% 
  • Driver Tillit økning på 55%
  • Driver Gjennomføringsevne økning på 43%
  • Driver Ledende rådgivningsfirma økning på 34%
  • Vurderer å benytte økning 31%
  • Foretrukne samarbeidspartner økning på 86%

FILMER TV2 NYHETSKANALEN

play_arrow
pause
fullscreen
play_arrow
pause
fullscreen
play_arrow
pause
fullscreen
play_arrow
pause
fullscreen

FILMER SoMe/OLV (utvalg)

play_arrow
pause
fullscreen
play_arrow
pause
fullscreen
play_arrow
pause
fullscreen

PRINTANNONSER DN/KAPITAL/FINANSAVISEN (utvalg)

LANDINGSSIDE

EMPLOYER BRANDING/DISPLAY (utvalg)

play_arrow
pause
fullscreen
play_arrow
pause
fullscreen
play_arrow
pause
fullscreen

Radio

Bærekraftig forretningsstrategi
Cyber
Forretningsjus
Revisjon
Sky