Ingen trenger et konsulentselskap, men alle trenger flinke folk som får ting gjort. Deloitte har de rette folka som løser en rekke forskjellige utfordringer.
Overordnet merkevarekampanje samt Employer Branding.
Problem: Deloitte er en av «The Big 4», og siden det generelt er lav kunnskap om tjenesteområder og ingen som står ut i kategorien så ses alle på som mer eller mindre utbyttbare med hverandre.
Oppgave: Øke kjennskap og kunnskap til tjenestene Deloitte leverer, samt øke på flere kritiske drivere med mål om å bli #1 brand i kategorien innen 1. juni 2023 (opp fra 3. plass).
Innsikt: Ingen trenger et konsulentselskap, men man trenger flinke folk som får ting gjort. Ved å fokusere på menneskene i Deloitte. ønsket vi å få frem de forskjellige tjenesteområdene og den varierte kompetansen de ansatte har som igjen bidrar til å løse kundenes utfordringer.
Løsning: Konseptet Ingenting er umulig med de rette folka med uttak i filmer til TV/SoMe/OLV, print, kampanjeside, employer branding, radio mm.
Resultater: Det ble satt et nullpunkt, og etter kampanjen ble følgende resultater oppnådd:
- Top of mind kjennskap økning 200%
- In mind kjennskap økning 53%
- Driver Tillit økning på 55%
- Driver Gjennomføringsevne økning på 43%
- Driver Ledende rådgivningsfirma økning på 34%
- Vurderer å benytte økning 31%
- Foretrukne samarbeidspartner økning på 86%
FILMER TV2 NYHETSKANALEN
FILMER SoMe/OLV (utvalg)
PRINTANNONSER DN/KAPITAL/FINANSAVISEN (utvalg)
LANDINGSSIDE
EMPLOYER BRANDING/DISPLAY (utvalg)